Zadanie nr 4
"WPROWADZENIE CYFRY"
Dzieci z grup 0A i 0B meldują wykonanie czwartego zadanie do projektu
MATEMATYCZNE WYZWANIE.
Tym razem sześciolatki zmierzyły się z graficznym znakiem liczby.
Przyporządkowywały obraz graficzny liczby do ilości elementów, układały się na kształt graficzny cyfry,
wypełniały kontury cyfry (kasza, makaronem). Dzieci świetnie poradziły sobie z zadaniami, które zaproponował nauczyciel.
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181351301635201274.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181351301985999519.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318135130375308999.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318135130563580755.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318135130892768364.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181351451551047350.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181351451802760546.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181351452077300654.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318135145314489412.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318135145752545166.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181352051277601557.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181352051510952338.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181352051946801769.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181422011004928156.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181422011113413436.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/202303181422182027479119.jpg&w=135&h=90&zc=2)
![](/timthumb.php?src=/uploads/20230318142218285600687.jpg&w=135&h=90&zc=2)