Grupa ,,Pszczółki’’ liczy 25 dzieci, w tym 12 dziewczynek i 13 chłopców. Działalność edukacyjno - wychowawczą grupa opiera na podstawie programowej wychowania przedszkolnego MEN, programie autorstwa Małgorzaty Kwaśniewskiej i Wiesławy Żaby-Żabińskiej pt. Nasze przedszkole.
Dzielne przedszkolaki nie miały problemów z zaaklimatyzowaniem w przedszkolu. Dzieci chętnie biorą udział we wszelkich zajęciach dydaktycznych, szybko przyswajając sobie nowe wiadomości i bogacąc swój słownik.
Dziewczynki preferują zabawy w kącikach tematycznych oraz rysowanie i malowanie. Chłopcy natomiast chętnie manipulują klockami wznosząc przeróżne budowle. Zgodnie ze sobą współdziałają i lubią przebywać w swoim towarzystwie.
Z chęcią uczą się nowych wierszyków, piosenek i rymowanek. Każdy dzień wypełniony jest radosną zabawą, zajęciami edukacyjnymi, zajęciami dodatkowymi i spacerami, dzięki czemu uśmiech nie znika z ich twarzy.
Nauczyciele: Emilia Butkiewicz
Martyna Ostojska
Pomoc nauczyciela: Bożena Jaszczuk
A oto my:
Adamczyk Jakub Sekmistrz Jakub
Andrzejczuk Michał Seroczyńska Gabriela
Borkowska Natalia Sowa Dominik
Cielemęcka Natalia Szczepańska Zuzia
Chaciński Mateusz Szczesniak Alicja
Gorzkowski Jakub Szcześniak Karina
Kordys –Biardzki Patryk Trebnio Kacper
Krasuska Natalia Wierzbicki Mikołaj
Kresowska Kinga Wojtas Zuzanna
Michala Amelia Wyczółkowski Filip
Majewski Gabriel Zdaniewicz Lena
Olszewka Klara Zdunek Kacper
Rosa Adrian
RAMOWY ROZKŁAD DNIA DLA DZIECI 3 - LETNICH
6.30–8.30
Schodzenie się dzieci do przedszkola.
Zabawy swobodne, indywidualne, inspirowane przez nauczyciela.
Praca indywidualna z dziećmi zdolnymi i/lub z trudnościami.
Poranne ćwiczenia.
Czynności związane z higieną.Przygotowanie do śniadania.
8.30–9.00
Śniadanie.
9.00–11.15
Zajęcia dydaktyczne realizujące program wychowywania przedszkolnego.
Spacery.
Gry i zabawy na placu zabaw.
Zabawy relaksacyjne i/lub odpoczynek.
Zabawy indywidualne.Czynności związane z higieną.
Przygotowanie do obiadu.
11.15–11.45
Obiad.
11.45–13.15
Czytanie bajek, słuchanie muzyki.
Zabawy relaksacyjne i/lub leżakowanie.
Przygotowanie do podwieczorku.
13.15–13.30
Podwieczorek.
13.30–16.30
Zabawy inspirowane przez nauczyciela.
Zabawy swobodne.Zabawa na świeżym powietrzu.
Rozchodzenie się dzieci do domów.